Roosa nauha 2024 on mukana tuomassa toivoa

Roosa nauha 2024 on mukana tuomassa toivoa

Airam on mukana Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräyksessä jo yhdeksättä kertaa. Vuosien varrella olemme tukeneet suomalaista syöpätutkimusta yli 350 000 eurolla! Kiitos tästä kuuluu teille, jotka olette ostaneet Airamin Roosa nauha -tuotteita. Tutkimustyöhön kohdistettu julkinen rahoitus on vähentynyt, jolloin muu varainkeruu nousee merkittävään rooliin. Jatketaan edelleen yhdessä hyvää ja tärkeää työtä.

Syöpäsairaus koskettaa yhä useampaa suomalaista joko henkilökohtaisesti tai läheisen sairastumisen myötä.

Vuoden 2024 -kampanjateema kannustaa olemaan mukana tuomassa toivoa. Niin kauan kuin on toivoa, on elämää. Yhdessä muiden kanssa se voi kasvaa vieläkin vahvemmaksi, ja tätä kampanjan keulakuva ja Roosa nauhan suunnittelija, Vesterinen yhtyeineen, haluaa korostaa.

Voit tukea keräystä monin eri tavoin:

  • Ostamalla Roosa nauha -tuotteen. Airamin Roosa nauha -tuotteiden lahjoitusosuus on aina merkitty tuotepakkaukseen selkeästi.
  • Ostamalla Roosa nauhan tai rannekkeen.
  • Tekemällä lahjoituksen Syöpäsäätiölle. Lisätietoja auttamisen tavoista löydät Roosa nauhan kampanjasivuilta.

Pinkki Roosa Klassikko termos 90 v juhlavuosi maisemakuva

Airamin arkijärkiset Roosa nauha -tuotteet ilahduttavat omassa arjessa tai lahjana

USB-ladattava luku- ja käsityövalo on ollut viime vuosien suosituimpia kampanjatuotteitamme. Se vapauttaa kädet tekemiseen ja antaa tehokasta valoa, jota voi säätää haluamaansa suuntaan ja himmentää portaittain virtanapista painamalla. Luku- ja käsityövalo ilahduttaa arjessa ja on hauska ja käytännöllinen lahja käsitöiden ja askartelun ystävälle. 

Koirien USB-valopantaan on tänä vuonna tuotu vihreän rinnalle uusi pinkki sävy. Valopanta tuo turvaa lemmikin liikkumiseen syyspimeällä. Panta sopii sekä pienille että isoille koiraystäville, sillä sen voi helposti katkaista sopivan mittaiseksi. 

Paristoja tarvitaan joka kodissa erilaisiin laitteisiin. Suosi siis Roosa nauha -paristoja, niin tuet arkisella ostoksellasi Suomen yhtä rakastetuimmista ja tunnetuimmista kampanjoista. 

Tämän vuoden ehkä upein uutuus on vaaleanpunainen - vain tätä kampanjaa varten tehty - versio 90-vuotista historiaansa juhlivasta Klassikko-termospullosta. Klassikko-termospullon vuosikymmenet ovat olleet vaiherikkaita. Tammikuussa teettämämme nostalgiatutkimuksen* mukaan lähes 96 % suomalaisista tunnistaa Airamin punaisen Klassikko-termospullon ja se nostaa monien mieliin lämpimiä muistoja.

(*Bilendi Oy, online-kysely M3 Panel 17.-21.1.2024 N=1000)