Airam SmartHome tyytyväisyystakuu on voimassa 1.10.-31.12.2024. Testaile kaikessa rauhassa ja saat rahasi takaisin, jos et ole tyytyväinen ostamaasi SmartHome-tuotteeseen. Etu koskee vain Suomessa tehtyjä tuoteostoja.
Näin pääset etuun käsiksi:
- Osta haluamasi Airam SmartHome -tuote ja pidä sen ostokuitti tallessa!
- Lataa ja asenna puhelimeesi maksuton Airam SmartHome -sovellus Google Play -kaupasta tai AppStoresta.
- Asenna SmartHome-tuotteesi paikalleen ja kytke se kotisi WiFi-verkkoon seuraamalla sovelluksen ohjeita.
- Ota tuote käyttöön!
Kun pääset tutustumaan SmartHome-tuotteiden monipuolisiin mahdollisuuksiin, olemme varmoja, että ihastut tähän tuoteperheeseen.
Sovelluksen avulla voit tehdä arjestasi helpompaa ja hallita tuotteita helposti mm. ajastamalla eri laitteiden käyttöä, himmentämällä ja säätämällä valaistusta kädenkäänteessä sekä luomalla eri SmartHome-laitteiden välille omaan arkeesi sopivia käyttötilanteita. Esimerkki tällaisesta käyttötilanteesta on esim. SmartHome-lampuilla varustettujen pihavalojen syttyminen, kun SmartHome-kamera havaitsee liikettä. Myös ihan tavallistenkin sähkölaitteiden hallinta ja sähkönkulutuksen seuranta onnistuu helposti SmartHome-pistokkeen avulla.
Luotamme Airam SmartHome -tuotteisiin ja tästä syystä voimme tarjota Sinulle tyytyväisyystakuun.
Asiantuntijamme voivat opastaa ongelmatilanteissa. Huomiothan, että SmartHome-tuotteet voi kytkeä vain 2,4 GHz taajuiseen WiFi-verkkoon. Jos kotiverkon taajuus on eri, se pitää vaihtaa WiFi-reitittimestä ennen ensimmäisen SmartHome-laitteen asentamista.
Voit tarvittaessa olla meihin yhteydessä kuluttajapalvelumme ohjeiden mukaan.
Jos kävisi niin ikävästi, ettei ostamasi Airam SmartHome -tuote täytä odotuksiasi, voit ostohetkestä 30 päivän kuluessa palauttaa tuotteen meille, niin saat rahasi takaisin.
Jos et ole tyytyväinen ostamaasi SmartHome-tuotteeseen, toimi näin:
Palauta sekä ostamasi tuote että tuotteen ostokuitti meille osoitteeseen:
603438 / Tuotepalautus
Airam SmartHome tyytyväisyystakuu
Airam Electric Oy Ab
Sementtitehtaankatu 6
04260 Kerava
Muista liittää palautuksen yhteyteen sekä oma nimesi, tilin käyttäjän nimi ja tilinumero (IBAN). Tilinumeron ja tilin käyttäjän tietojen on täsmättävä. Palautus tehdään vain ostokuittia vastaan.
Samalla toivomme, että voisit kertoa, mikä ostamassasi tuotteessa ei tyydyttänyt sinua. Palautteen avulla voimme kehittää tuotteitamme paremmiksi!